Followers

Muqaddimah

“Dari Abi Sahid dari Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam Baginda bersabda : Peniaga yang dapat dipercayai dan beramanah, akan bersama para Nabi, orang-orang yang dapat dipercayai dan orang-orang yang mati syahid” (Riwayat Al-Imam At-Tarmizi).

Izinkan aku Ya Allah untuk berkongsi ilmu keusahawanan tentang perniagaan kedai buku dan alat tulis serta ilmu yang kumiliki ini, Semoga usahaku ini di berkati. Dan semoga diriku dan perniagaan-ku berkembang maju di dalam kami beriman kukuh kepada-MU agar dapat kami menyumbang sesuatu kepada-Mu dan seluruh dunia islam. Amin.

Bagi anda yang berada di kawasan Lembah Kelang dan mahu memberikan projek berkaitan pembekalan buku, alat tulis serta pencetakan kpd saya amat dialu-alukan. SAYA ANTI RASUAH!

Sebarang pertanyaan mengenai operasi kedai buku, jemputan memberi ceramah berkaitan keusahawanan muslim, sumbangan wakaf buku @ al-quran & ETC ke rumah anak yatim islam terpilih di sekitar Rawang (diskaun 10%-30%) DLL boleh email ke azraay17@gmail.com.

(Sejak 2hb September 2010)

Friday, January 14, 2011

Poligami = simbol usahawan berjaya?

Assalamualaikum WTH...

Hehe... arini saya tak nak tulis panjang2.. saya nak tenok komen korang je..



BENARKAH POLIGAMI TU SIMBOL USAHAWAN BERJAYA?

(buku ini cuma ilustrasi berkenaan dengan tajuk entri ini sahaja)
4.

4 comments:

Ustaz Azrai said...

Poligami? saya 1 pun lum lepas lagi.. huhu

raudhah said...

Bahagia yang bagaimana agaknya?

intan abidin said...

nak tau kena bacala buku tu ...

Ustaz Azrai said...

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...