Followers

Muqaddimah

“Dari Abi Sahid dari Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam Baginda bersabda : Peniaga yang dapat dipercayai dan beramanah, akan bersama para Nabi, orang-orang yang dapat dipercayai dan orang-orang yang mati syahid” (Riwayat Al-Imam At-Tarmizi).

Izinkan aku Ya Allah untuk berkongsi ilmu keusahawanan tentang perniagaan kedai buku dan alat tulis serta ilmu yang kumiliki ini, Semoga usahaku ini di berkati. Dan semoga diriku dan perniagaan-ku berkembang maju di dalam kami beriman kukuh kepada-MU agar dapat kami menyumbang sesuatu kepada-Mu dan seluruh dunia islam. Amin.

Bagi anda yang berada di kawasan Lembah Kelang dan mahu memberikan projek berkaitan pembekalan buku, alat tulis serta pencetakan kpd saya amat dialu-alukan. SAYA ANTI RASUAH!

Sebarang pertanyaan mengenai operasi kedai buku, jemputan memberi ceramah berkaitan keusahawanan muslim, sumbangan wakaf buku @ al-quran & ETC ke rumah anak yatim islam terpilih di sekitar Rawang (diskaun 10%-30%) DLL boleh email ke azraay17@gmail.com.

(Sejak 2hb September 2010)

Monday, January 17, 2011

Lawak tahun baru.. mohon maaf semua kawan2 FB..

Assalamualaikum WTH..

Pagi ni ketika saya membuka peti email saya agak terkejut. kali pertama menerima hampir 200 email dalam tempoh semalaman. rupanya hampir semua email itu berkenaan bday saya. Tapi bday saya 24 mac dan yang pastinya harini bukan bulan mac lagi.. huhu..

Tetiba saya teringat yang say pernah mengubah tarikh bday saya ketika sedang asyik meng'explore' FB pada tahun lepas.. maafkan saya kawan2 semua..

Buat teman2 yang wish saya "bday tak betul" ni TQ banyak2.. N kepada teman2 yang hairan mngapa bday saya ter"awal'tahun ini ... TQ juga kerana mengingati tarikh keramat saya dilahirkan..

P/s: tapi seronok bila kawan2 wish supaya perniagaan saya bertambah maju... I.allah saya akan terus berusaha dgn lebih kuat lagi..

(saya penyokong tegar team Chelsea & sangat meminati no 17... jadi secara automatik saya sangat meminati Jose Bosingwa)

4.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...