Followers

Muqaddimah

“Dari Abi Sahid dari Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam Baginda bersabda : Peniaga yang dapat dipercayai dan beramanah, akan bersama para Nabi, orang-orang yang dapat dipercayai dan orang-orang yang mati syahid” (Riwayat Al-Imam At-Tarmizi).

Izinkan aku Ya Allah untuk berkongsi ilmu keusahawanan tentang perniagaan kedai buku dan alat tulis serta ilmu yang kumiliki ini, Semoga usahaku ini di berkati. Dan semoga diriku dan perniagaan-ku berkembang maju di dalam kami beriman kukuh kepada-MU agar dapat kami menyumbang sesuatu kepada-Mu dan seluruh dunia islam. Amin.

Bagi anda yang berada di kawasan Lembah Kelang dan mahu memberikan projek berkaitan pembekalan buku, alat tulis serta pencetakan kpd saya amat dialu-alukan. SAYA ANTI RASUAH!

Sebarang pertanyaan mengenai operasi kedai buku, jemputan memberi ceramah berkaitan keusahawanan muslim, sumbangan wakaf buku @ al-quran & ETC ke rumah anak yatim islam terpilih di sekitar Rawang (diskaun 10%-30%) DLL boleh email ke azraay17@gmail.com.

(Sejak 2hb September 2010)

Sunday, September 16, 2012

Wali Band - Sejuta (Setia, Jujur dan Taqwa)

Assalamualaikum WTH...


Pemudi pemuda hei harapan bangsa
Berhati-hatilah bila dilanda asmara
Jangan hanya rupa, jangan hanya harta
Awas awas kau terjebak terbuai dunia
Itu tak akan menjamin hidupmu bahagia

Reff:
 
Boleh boleh saja kau punya rupa yang indah
Boleh boleh saja kau bergelimangan harta
Tapi maaf maaf aku hanya ingin kau setia
Kau jujur dan taqwa

Boleh boleh saja kau terlahir bagus rupa
Boleh boleh saja kau punya harta berlimpah
Tapi maaf maaf aku hanya ingin kau setia
Kau jujur dan taqwa

Duhai kekasihku dambaan hatiku
Bila kau sayang aku maka dengarkan aku
Setialah untukku jujurlah padaku
Dan taqwalah dirimu pada tuhan selalu

Back to Reff: 2x
Tapi maaf maaf aku hanya ingin kau setia
Kau jujur dan taqwa
Tapi maaf maaf aku hanya ingin kau setia
Kau jujur dan taqwa

4.

4 comments:

Unknown said...

assalamualaikum ustaz azrai^^ alhamdulillah semoga jadi usahawan yang berjaya dunia akhirat :) mengikut sunnah Rasulullah :) all the best. BW here and follow. teruskan update yep :) btw.best lagu nih :))

birthday party said...

nice post :D salam kenal yaa

Unknown said...

Голые- элитные проститутки Одессы , индивидуалка, настоящая профессиональная гейша, предлагает великолепно отдохнуть, отвлечься от забот и насладиться головокружительным сексом без обязательств, границ и разочарований! Я побалую виртуозным минетиком и смогу возбудить ослепительным стриптизом, а потом горя Своей популярностью брак обязан тому, что он сочетает наибольшее искушение с наибольшим удобством его удовлетворения.

Unknown said...

Saya Ingin Mencadangkan Sebuah Alat Tulis Plastik Berlubang Huruf Alif Ba Ta Sehingga Hamzah Ya Utk Kanak2 Kecil Yg Baru Hendak Berlajar Menulis .Yg Kita Tahu Hanya Huruf A B C Sahaja Yg Ada Di- Jual Di- Kedai2 Buku Tetapi Huruf Alif Ba Ta Belum Ada . Ia Nya Boleh Di- Jual Di- Seluruh Negara2 Islam Di- Seluruh Dunia .Jual Dgn Harga Yg Murah Sudah Cukup . Ia Nya Di- Perbuat Dpd Plastik Buatan Malaysia . Terima Kasih .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...