Followers

Muqaddimah

“Dari Abi Sahid dari Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam Baginda bersabda : Peniaga yang dapat dipercayai dan beramanah, akan bersama para Nabi, orang-orang yang dapat dipercayai dan orang-orang yang mati syahid” (Riwayat Al-Imam At-Tarmizi).

Izinkan aku Ya Allah untuk berkongsi ilmu keusahawanan tentang perniagaan kedai buku dan alat tulis serta ilmu yang kumiliki ini, Semoga usahaku ini di berkati. Dan semoga diriku dan perniagaan-ku berkembang maju di dalam kami beriman kukuh kepada-MU agar dapat kami menyumbang sesuatu kepada-Mu dan seluruh dunia islam. Amin.

Bagi anda yang berada di kawasan Lembah Kelang dan mahu memberikan projek berkaitan pembekalan buku, alat tulis serta pencetakan kpd saya amat dialu-alukan. SAYA ANTI RASUAH!

Sebarang pertanyaan mengenai operasi kedai buku, jemputan memberi ceramah berkaitan keusahawanan muslim, sumbangan wakaf buku @ al-quran & ETC ke rumah anak yatim islam terpilih di sekitar Rawang (diskaun 10%-30%) DLL boleh email ke azraay17@gmail.com.

(Sejak 2hb September 2010)

Thursday, February 17, 2011

Watak dan keperibadian mengikut tarikh lahir- 24/3

  1. Memiliki tubuh badan yang sangat aktif
  2. Selalu berusaha terus maju agar tidak membazirkan masa @ jalan tidak bermanfaat
  3. Walaupun fokus kepada sesuatu, budaya anda hidup dalam  yang sering berubah
  4. Anda bukanlah seorang yang terikat dengan jadual untuk bersara kerana anda berkifir untuk terus berkembang
  5. Memiliki bakat dan terlalu terikat dalam bidang seni tetapi lebih berjaya di dalam bidang perniagaan & harta
  6. Penampilan tidak penting untuk anda
  7. Seorang yang praktikal, dengan sedikit mimpi dan kecenderungan besar ntuk melebihkan kesenangan 
  8. Lebih domistik secara alami, 
  9. Ego
  10. Belajar melalui pengamatan
  11. Jauhi cemburu, depresi dan bimbang
M/s 245, buku Misteri aneh dan ganjil- Bukti Keagungan Allah oleh Abu Talhah Iqamuddin-terbitan Pustaka Al-Ehsan

*******************************************************************************************************

Secara jujurnya saya bukanlah seorang yang terlalu mempercayai ramalan watak ini walaupun sedikit sebanyak memang terkena kepada batang hidung saya.

saya seorang yang sangat kuat bekerja, fokus kepada terlalu banyak benda, suka memerhatikan dan mempelajari sesuatu darinya, seorang yang sangat kuat egonya tapi masih boleh bertoleransi, Tak suka berdandan keterlaluan, berbakat dalam bidang seni (saya pernah pergi ujibakat AF dua kali-hahaha- sebab perasan suara sedap, boleh bermain gitar), aktif dalam sukan (dulu la, skrang sejak dah jadik OKU ni futsal je boleh main-tiada lagi sukan yang menggunakan tangan...) dan tidak suka bekerja dibawah arahan orang lain... sangat suka memimpin dan menjadi ketua....




4.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...