Followers

Muqaddimah

“Dari Abi Sahid dari Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam Baginda bersabda : Peniaga yang dapat dipercayai dan beramanah, akan bersama para Nabi, orang-orang yang dapat dipercayai dan orang-orang yang mati syahid” (Riwayat Al-Imam At-Tarmizi).

Izinkan aku Ya Allah untuk berkongsi ilmu keusahawanan tentang perniagaan kedai buku dan alat tulis serta ilmu yang kumiliki ini, Semoga usahaku ini di berkati. Dan semoga diriku dan perniagaan-ku berkembang maju di dalam kami beriman kukuh kepada-MU agar dapat kami menyumbang sesuatu kepada-Mu dan seluruh dunia islam. Amin.

Bagi anda yang berada di kawasan Lembah Kelang dan mahu memberikan projek berkaitan pembekalan buku, alat tulis serta pencetakan kpd saya amat dialu-alukan. SAYA ANTI RASUAH!

Sebarang pertanyaan mengenai operasi kedai buku, jemputan memberi ceramah berkaitan keusahawanan muslim, sumbangan wakaf buku @ al-quran & ETC ke rumah anak yatim islam terpilih di sekitar Rawang (diskaun 10%-30%) DLL boleh email ke azraay17@gmail.com.

(Sejak 2hb September 2010)

Saturday, October 23, 2010

TQ Atas sokongan anda semua..

Alhamdulillah, syukur saya ke hadrat Allah atas kurniaan rezeki dan rahmatnya kepada saya dan PNN khususnya..

Pertama sekali saya ingin mengalungkan ucapan terima kasih atas kesudian anda semua kerana sudi menjengah ke blog yang masih hijau ini.

Ucapan terima kasih juga saya ucapkan kepada anda yang sudi memberikan beberapa cadangan menerusi email untuk menambahbaik isi kandungan blog ini, cuma saya belum ada kesempatan untuk memenuhi semua permintaan kalian untuk memasukkan beberapa tajuk mengenai keusahawanan muslim.

Ucapan terima kasih juga tidak lupa saya ucapkan untuk pengunjung yang sudi membeli belah di blog ini menerusi sistem affiliate 'Kedai-Buku.com' menerusi blog saya ini. Alhamdulillah, sambutan yang anda berikan sangat menakjubkan! Terima kasih kerana menyokong perjuangan saya. Insyaallah, saya juga berhasrat untuk memiliki kedai buku online sendiri satu hari nanti.

Perjuangan kita semua belum selesai dan sebenarnya baru bermula, bersama-sama menyokong perjuangan usahawan muslim!! Moga usaha kita diberkati Allah.

Selamat Datang Ke Dunia Usahawan Muslim!!

 KAYA IMAN & KAYA WANG
 


4.

3 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum, alhamdulillah,amin3 ya allah :)

Ustaz Azrai said...

wslam.. Amin, semoga usaha kita dberkati Allah..

Unknown said...

salam, semoga biz ustaz terus berkembang maju ke tahap yang membanggakan, InsyaAllah.

Saya follow blog yang hebat ni, sudilah pulak follow saya....tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...