Followers

Muqaddimah

“Dari Abi Sahid dari Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam Baginda bersabda : Peniaga yang dapat dipercayai dan beramanah, akan bersama para Nabi, orang-orang yang dapat dipercayai dan orang-orang yang mati syahid” (Riwayat Al-Imam At-Tarmizi).

Izinkan aku Ya Allah untuk berkongsi ilmu keusahawanan tentang perniagaan kedai buku dan alat tulis serta ilmu yang kumiliki ini, Semoga usahaku ini di berkati. Dan semoga diriku dan perniagaan-ku berkembang maju di dalam kami beriman kukuh kepada-MU agar dapat kami menyumbang sesuatu kepada-Mu dan seluruh dunia islam. Amin.

Bagi anda yang berada di kawasan Lembah Kelang dan mahu memberikan projek berkaitan pembekalan buku, alat tulis serta pencetakan kpd saya amat dialu-alukan. SAYA ANTI RASUAH!

Sebarang pertanyaan mengenai operasi kedai buku, jemputan memberi ceramah berkaitan keusahawanan muslim, sumbangan wakaf buku @ al-quran & ETC ke rumah anak yatim islam terpilih di sekitar Rawang (diskaun 10%-30%) DLL boleh email ke azraay17@gmail.com.

(Sejak 2hb September 2010)

Saturday, October 2, 2010

Assalamualaikum WTH semua..

Assalamualaikum WTH semua.. 

Apa khabar iman anda semua harini? Alhamdulillah dan tahniah jika anda merupakan usahawan muslim yang taat. Kepada teman-teman usahawan muslim yang imannya 'kurang' hari ini.. BANGKIT!! 

Alhamdulillah, status jualan PNN pada minggu-minggu selepas hari raya ini mula kembali ke tahap normal dan saya harap dapat meningkat pada hari-hari yang mendatang. 

Buat masa ini saya masih sibuk untuk mengeruskan perniagaan PNN, menyiapkan buku (novel pertama saya & buku 'travelog usahawan muslim')- tak sama mcm yg saya tulis dlam blog ni ea.. buku ni menceritakan perjalanan hidup saya dalam mengejar cita-cita dan menjadi usahawan muslim yang menguruskan kedai PNN. DOAKAN KEJAYAAN PNN YE TEMAN-TEMAN SEMUA..


Hidup ini singkat, jadi kepada semua.. ciptalah sesuatu yang indah dalam kehidupan ini. 

Kehidupan dunia sangat penting kerana di dunia inilah penentu tempat kita di akhirat kelak!!


Selamat Datang Ke Dunia Usahawan Muslim!!

KAYA WANG & KAYA IMAN
KEJAR DUNIA & KEJAR AKHIRAT

4.

1 comment:

ILA said...

bila dijangka siap buku tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...