Followers

Muqaddimah

“Dari Abi Sahid dari Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam Baginda bersabda : Peniaga yang dapat dipercayai dan beramanah, akan bersama para Nabi, orang-orang yang dapat dipercayai dan orang-orang yang mati syahid” (Riwayat Al-Imam At-Tarmizi).

Izinkan aku Ya Allah untuk berkongsi ilmu keusahawanan tentang perniagaan kedai buku dan alat tulis serta ilmu yang kumiliki ini, Semoga usahaku ini di berkati. Dan semoga diriku dan perniagaan-ku berkembang maju di dalam kami beriman kukuh kepada-MU agar dapat kami menyumbang sesuatu kepada-Mu dan seluruh dunia islam. Amin.

Bagi anda yang berada di kawasan Lembah Kelang dan mahu memberikan projek berkaitan pembekalan buku, alat tulis serta pencetakan kpd saya amat dialu-alukan. SAYA ANTI RASUAH!

Sebarang pertanyaan mengenai operasi kedai buku, jemputan memberi ceramah berkaitan keusahawanan muslim, sumbangan wakaf buku @ al-quran & ETC ke rumah anak yatim islam terpilih di sekitar Rawang (diskaun 10%-30%) DLL boleh email ke azraay17@gmail.com.

(Sejak 2hb September 2010)

Saturday, November 12, 2011

Saad Abu Waqas - Kesatria Islam

Assalamualaikum WTH...


Pada hari khamis yang lalu saya berkesempatan membelek stok novel terbaru karya Abdul Latib Talib iaitu "Saad Abu Waqas - Kesatria Islam" yang baru tiba di kedai buku saya. 

Kisah salah seorang sahabat yang dijamin akan masuk kesyurga, seorang pakar strategi dan panglima perang islam yang agung. InsyaAllah, apabila karnival amal di Sekolah Rendah Agama Integrasi (SRAI) Seksyen 19 Shah Alam yang sedang berlansung pada 12hb-13hb November ini tamat, saya akan memberikan ulasan terhadap novel "ahli syurga" ini... 


Saad Abu Waqas - Kesatria Islam - Novel sejarah islam terbaru Abdul Latif talib

Harga: RM 25 / RM 28
ISBN-13: 978-983-3892-87-7
Tarikh Terbit: 7 Nov 2011
Jumlah Muka Surat : --
Kategori: Kanak-Kanak, Sejarah, Keluarga, Novel Dewasa, Novel Islami, Novel Sejarah, Remaja,Sejarah, Politik & Sejarah
Penerbit: PTS Litera Sdn Bhd
Email saya untuk belian secara online; azraay17@gmail.com



Sinopsis dari PTS


"Kisah antara 10 sahabat yang dijanjikan syurga. Beliau adalah panglima yang gagah berani, yang didoakan oleh Nabi Muhammad SAW makbul doanya dan tepat panahannya. Beliau adalah Saad Abu Waqas."



4.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...