Followers

Muqaddimah

“Dari Abi Sahid dari Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam Baginda bersabda : Peniaga yang dapat dipercayai dan beramanah, akan bersama para Nabi, orang-orang yang dapat dipercayai dan orang-orang yang mati syahid” (Riwayat Al-Imam At-Tarmizi).

Izinkan aku Ya Allah untuk berkongsi ilmu keusahawanan tentang perniagaan kedai buku dan alat tulis serta ilmu yang kumiliki ini, Semoga usahaku ini di berkati. Dan semoga diriku dan perniagaan-ku berkembang maju di dalam kami beriman kukuh kepada-MU agar dapat kami menyumbang sesuatu kepada-Mu dan seluruh dunia islam. Amin.

Bagi anda yang berada di kawasan Lembah Kelang dan mahu memberikan projek berkaitan pembekalan buku, alat tulis serta pencetakan kpd saya amat dialu-alukan. SAYA ANTI RASUAH!

Sebarang pertanyaan mengenai operasi kedai buku, jemputan memberi ceramah berkaitan keusahawanan muslim, sumbangan wakaf buku @ al-quran & ETC ke rumah anak yatim islam terpilih di sekitar Rawang (diskaun 10%-30%) DLL boleh email ke azraay17@gmail.com.

(Sejak 2hb September 2010)

Wednesday, October 26, 2011

Mandala Dunia Kedua - Buku terakhir karya Arwah Azizi Hj Abdullah

Assalamualaikum WTH...


Mandala dunia kedua

Harga: RM 18.00 / RM 19.00
ISBN-13: 978-967-408-013-6
Tarikh Terbit: 20 Oct 2011
Jumlah Muka Surat : 328
Kategori:
Penerbit: PTS Litera Sdn Bhd


Sinopsis


Sebuah khemah daif di tengah belantara Banjaran Titiwangsa - ini mandala mereka.
Sepasang manusia yang asing, Jone dan Sima, disatukan oleh takdir apabila kasih yang dicintai dikhianati.
Mereka yang tinggal bersama, di mandala ini, yang dianggap 'Shangri-La' yang diimpi, jauh daripada sesat dunia, juga pincang nafsu manusia.
Namun, nafsu itu juga yang mengkhuatirkan mereka. Jone sudah lama meninggalkan tuhannya di kota. Kini hanya pegangan moral menjadi dindingnya. Sima pula berbentengkan iman, cuba memahami  lebih dalam keesaan Tuhan. Antara moral dan iman juga nafsu, siapakah pemenang?
Mandala hijau ini membuatkan mereka mempercayai kehidupan semula. Kecintaan kepada kehijauan mengakrabkan mereka. Namun, saat mandala kedua mereka mula bercambah kasih dan subur, Banjaran Titiwangsa bergegar!


Al-Fatihah buat Arwah Azizi Hj Abdullah

4.

1 comment:

Ustaz Azrai said...

Novel ini saya jangkakan akan meletup jualannya.. :)

Al-fatihah buat arwah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...