Followers

Muqaddimah

“Dari Abi Sahid dari Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam Baginda bersabda : Peniaga yang dapat dipercayai dan beramanah, akan bersama para Nabi, orang-orang yang dapat dipercayai dan orang-orang yang mati syahid” (Riwayat Al-Imam At-Tarmizi).

Izinkan aku Ya Allah untuk berkongsi ilmu keusahawanan tentang perniagaan kedai buku dan alat tulis serta ilmu yang kumiliki ini, Semoga usahaku ini di berkati. Dan semoga diriku dan perniagaan-ku berkembang maju di dalam kami beriman kukuh kepada-MU agar dapat kami menyumbang sesuatu kepada-Mu dan seluruh dunia islam. Amin.

Bagi anda yang berada di kawasan Lembah Kelang dan mahu memberikan projek berkaitan pembekalan buku, alat tulis serta pencetakan kpd saya amat dialu-alukan. SAYA ANTI RASUAH!

Sebarang pertanyaan mengenai operasi kedai buku, jemputan memberi ceramah berkaitan keusahawanan muslim, sumbangan wakaf buku @ al-quran & ETC ke rumah anak yatim islam terpilih di sekitar Rawang (diskaun 10%-30%) DLL boleh email ke azraay17@gmail.com.

(Sejak 2hb September 2010)

Wednesday, March 9, 2011

Pesta Buku Perlis 24 Mac- 30 Mac 2011

Assalamualaikum WTH..

Kepada penduduk yang tinggal berhampiran Negeri Perlis bolehlah hadir beramai-ramai untuk memeriahkan Pesta Buku Perlis pada 24 Mac- 30 Mac 2011 di:

Dewan 2020- Kangar
Anjuran : Bahagian Teknologi Pendidikan Negeri Perlis
Jam : 10.00 pagi

Antara syarikat yang akan turut serta ialah:
  1. Majalah Ujang
  2. Majalah ana muslim
  3. Majalah gempak starz 
  4. Institut terjemahan Malaysia
  5. banyak lagi kot... mcm Kumpulan Karangkraf, PTS, DBP dll. sebab tak banyak info tentang pesta buku ini, sebab buat masa ini tiada web rasmi tentang pesta buku ini.. Insyaallah esok saya akan bagitahu sekiranya terdapat info terbaru
JOM beli buku banyak-banyak! sebab biasanya jika pesta buku, akan ada jualan murah@borong oleh penerbit.. 


 

4.

5 comments:

nusrah isa said...

InsyaALLAH...tq atas perkongsian infonya.

Ustaz Azrai said...

Saya mmg ensem kak...

Adzriel AB said...

jauhnya.. hujung nuuu..

nusrah isa said...

iyalah, Azraay...se'ensem' hati dan nama awak juga...hehe

good luck utk u...buat kerja betul2...hidup baik2... i nak tengok buku u tu dah ada kat pasaran bulan mei nanti...OK!

Ustaz Azrai said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...