Followers

Muqaddimah

“Dari Abi Sahid dari Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam Baginda bersabda : Peniaga yang dapat dipercayai dan beramanah, akan bersama para Nabi, orang-orang yang dapat dipercayai dan orang-orang yang mati syahid” (Riwayat Al-Imam At-Tarmizi).

Izinkan aku Ya Allah untuk berkongsi ilmu keusahawanan tentang perniagaan kedai buku dan alat tulis serta ilmu yang kumiliki ini, Semoga usahaku ini di berkati. Dan semoga diriku dan perniagaan-ku berkembang maju di dalam kami beriman kukuh kepada-MU agar dapat kami menyumbang sesuatu kepada-Mu dan seluruh dunia islam. Amin.

Bagi anda yang berada di kawasan Lembah Kelang dan mahu memberikan projek berkaitan pembekalan buku, alat tulis serta pencetakan kpd saya amat dialu-alukan. SAYA ANTI RASUAH!

Sebarang pertanyaan mengenai operasi kedai buku, jemputan memberi ceramah berkaitan keusahawanan muslim, sumbangan wakaf buku @ al-quran & ETC ke rumah anak yatim islam terpilih di sekitar Rawang (diskaun 10%-30%) DLL boleh email ke azraay17@gmail.com.

(Sejak 2hb September 2010)

Tuesday, November 30, 2010

kumohon dengan sangat...



...kumohon dengan sangat...

Allah, aku tidak meragukan kekuasaan-Mu..
Ombak dilautan-Mu yang tenang ini bisa seketika KAU buat jdi gelombang yg besar...
Dan menenggelamkan segala apapun yg mengapung diatasnya..
aku tidak meragukan-Mu!
Bahkan bila kau berkehendak..
kau juga bisa menerbitkan matahari terbit barat & tenggelam di timur...
TIADA YG SULIT BUAT-MU ALLAH!!!

Aku mmg baru belajar agama
Tapi aku juga hambamu kan?
Hambamu yg juga berhak memohon pertolongan-muJadi plz Allah,..
aku mohon dengan sangat...
MOHON DENGAN SANGAT...
MOHON DENGAN SANGAT..
...
 **************************
Hm.. filem kiamat sudah dekat ini memang antara filem kegemaran saya.. saya begitu kagum dgn jalan cerita filem ini. Dan yang paling penting saya saya menyukai VT diatas.
Berderau darah didalam tubuh saya ketika pertama kali mendengar VT ini.. Subhanallah, doa yang penuh dengan ratap rayuan seorang hamba ketika benar-benar mengharapkan pertolongan Allah! 
Subhanallah.. 
4.

2 comments:

white rose said...

Assalamualaikum ya ust azrai...
wah, background bunga rosputih ni salam laaa dgn umah sy...

dulu sy suka la tengok cite keluaran indon ni, sekarang ni tak minat sngt melainkan cerita macam "perempuan berkalung sorban", cerita2 yg islamik la...
kalo drama mcm yg ada di astro tu sy tak layan...

Ustaz Azrai said...

wslam rose.. saya ni rabun IT skit, sya tau jual buku iT je.. nk tuko backgrnd ni pun biasanya kwan2 yg buatkn..

Hm,, movie indon mcm kita pnya jgak.. ada gred.. yg gred A saya msih bleh layan lagi.. tp pcaya x taun ni saya bru tngok buletin utama tak sampai 10 kali? apatah lagi drama2 etc.. hehe.. xsempat la.. tp kalu tngok game team chelsea mmg xmiss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...