Followers

Muqaddimah

“Dari Abi Sahid dari Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam Baginda bersabda : Peniaga yang dapat dipercayai dan beramanah, akan bersama para Nabi, orang-orang yang dapat dipercayai dan orang-orang yang mati syahid” (Riwayat Al-Imam At-Tarmizi).

Izinkan aku Ya Allah untuk berkongsi ilmu keusahawanan tentang perniagaan kedai buku dan alat tulis serta ilmu yang kumiliki ini, Semoga usahaku ini di berkati. Dan semoga diriku dan perniagaan-ku berkembang maju di dalam kami beriman kukuh kepada-MU agar dapat kami menyumbang sesuatu kepada-Mu dan seluruh dunia islam. Amin.

Bagi anda yang berada di kawasan Lembah Kelang dan mahu memberikan projek berkaitan pembekalan buku, alat tulis serta pencetakan kpd saya amat dialu-alukan. SAYA ANTI RASUAH!

Sebarang pertanyaan mengenai operasi kedai buku, jemputan memberi ceramah berkaitan keusahawanan muslim, sumbangan wakaf buku @ al-quran & ETC ke rumah anak yatim islam terpilih di sekitar Rawang (diskaun 10%-30%) DLL boleh email ke azraay17@gmail.com.

(Sejak 2hb September 2010)

Monday, November 29, 2010

100 keping stok Majalah Solusi untuk dihabiskan bulan December ini


Alhamdulillah, majalah kesayangan saya sudah selamat tiba di PNN. Sebenarnya ini kali kedua saya membeli stok majalah Solusi ini sebanyak 100 keping

Kali pertama mengenali majalah ini, saya hanya mengambil sebanyak lima keping sahaja. Namun sejak daripada isu ke-16, tiba-tiba majalah ini seakan "meletup" dipasaran. Sejak itu permintaan masyarakat Rawang terhadap majalah ini di PNN bertambah-tambah. Alhamdulillah, masyarakat muslim kini semakin sedar tentang kepentingan agama. Malah saya sendiri memiliki pelanggan tetap yang berubah dan insaf dengan izin Allah setelah membaca majalah solusi ini!!

Alhamdulillah, daripada pandangan saya majalah ini semakin mendapat tempat dikalangan masyarakat muslim. Pengisian yang santai disamping karya-karya hebat daripada penulis-penulis yang hebat menyumbang kejayaan majalah ini.

Kepada mereka yang masih belum pernah membaca majalah hebat ini. Silalah membelinya, anda pasti akan jatuh hati!!

Syabas kepada pihak Telaga Biru kerana menerbitkan majalah hebat ini!! 

Bersama mengibarkan cahaya islam!!


4.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...