Followers

Muqaddimah

“Dari Abi Sahid dari Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam Baginda bersabda : Peniaga yang dapat dipercayai dan beramanah, akan bersama para Nabi, orang-orang yang dapat dipercayai dan orang-orang yang mati syahid” (Riwayat Al-Imam At-Tarmizi).

Izinkan aku Ya Allah untuk berkongsi ilmu keusahawanan tentang perniagaan kedai buku dan alat tulis serta ilmu yang kumiliki ini, Semoga usahaku ini di berkati. Dan semoga diriku dan perniagaan-ku berkembang maju di dalam kami beriman kukuh kepada-MU agar dapat kami menyumbang sesuatu kepada-Mu dan seluruh dunia islam. Amin.

Bagi anda yang berada di kawasan Lembah Kelang dan mahu memberikan projek berkaitan pembekalan buku, alat tulis serta pencetakan kpd saya amat dialu-alukan. SAYA ANTI RASUAH!

Sebarang pertanyaan mengenai operasi kedai buku, jemputan memberi ceramah berkaitan keusahawanan muslim, sumbangan wakaf buku @ al-quran & ETC ke rumah anak yatim islam terpilih di sekitar Rawang (diskaun 10%-30%) DLL boleh email ke azraay17@gmail.com.

(Sejak 2hb September 2010)

Thursday, May 19, 2011

Alhamdulillah.. Saya dah sihat.. & akan kembali beraksi di TUM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Alhamdulillah... setelah mengharungi beberapa hari demam dan beberapa masalah kesihatan, say kini semakin sihat. TQ atas doa kalian semua..

Alhamdulillah juga sejak kebelakangan ini perniagaan PNN semakin bertambah mantap> TQ atas kurniaan rezeki dari Allah SWT.

InsyaAllah, kini PNN mula mengorak langkah untuk melebarkan sayap perniagaan kami di dalam satu bidang baru iaitu melalui perniagaan di tapak-tapak ekspo dan karnival. Bermula dengan kejayaan di Karnival Amal di masjid contry Homes, Rawang dan Karnival Halal di tesco Rawang, kami mula menyedari bidang ini memiliki satu peluang yang hebat! Baru minggu lepas saya menyertai dua karnival di Sungai Besar, Sabak Bernam iaitu Karnival Jelajah di Tonggak Sepuluh dan Ekspo Raja Lawak di Hentian Bas Sungai Besar. Alhamdulillah, sambutan yang kami terima sangat hebat!

InsyaAllah, jadual ekspo dan karnival yang akan kami sertai dalam masa terdekat ini ialah di:
  • 27-29 mei di Masjid Nurul Iman Rawang (Karnival Jom Pi Masjid) 
  • 27Mei-12 Jun di Carrefor Shah Alam (Karnival Usahawan 2011) 
  • 1-5 Jun di Giant Kota Damansara (Expo My Halal Bazaar) anjuran bersama JAKIM
Jumpa saya di lokasi yang disebutkan.. Moga Allah SWT memberkati & membanyakkan rezeki kami & mengekalkan kami dalam iman. Moga usaha kami untukk menyebarkan ilmu melalui pnjualan buku ini dberkati..
 P/s: Doakan PNN beroleh keuntungan yang lumayan.. InsyaAllah, kami sedang berusaha untuk memartabatkan perniagaan muslim dimata masyarakat. Moga usaha kita diberkati.
 (stok dari PTS)
4.

2 comments:

Ustaz Azrai said...

Amin.. mg diberkati

jimie1402 said...

Alhamdulillah.

Semoga berjaya! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...