Followers

Muqaddimah

“Dari Abi Sahid dari Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam Baginda bersabda : Peniaga yang dapat dipercayai dan beramanah, akan bersama para Nabi, orang-orang yang dapat dipercayai dan orang-orang yang mati syahid” (Riwayat Al-Imam At-Tarmizi).

Izinkan aku Ya Allah untuk berkongsi ilmu keusahawanan tentang perniagaan kedai buku dan alat tulis serta ilmu yang kumiliki ini, Semoga usahaku ini di berkati. Dan semoga diriku dan perniagaan-ku berkembang maju di dalam kami beriman kukuh kepada-MU agar dapat kami menyumbang sesuatu kepada-Mu dan seluruh dunia islam. Amin.

Bagi anda yang berada di kawasan Lembah Kelang dan mahu memberikan projek berkaitan pembekalan buku, alat tulis serta pencetakan kpd saya amat dialu-alukan. SAYA ANTI RASUAH!

Sebarang pertanyaan mengenai operasi kedai buku, jemputan memberi ceramah berkaitan keusahawanan muslim, sumbangan wakaf buku @ al-quran & ETC ke rumah anak yatim islam terpilih di sekitar Rawang (diskaun 10%-30%) DLL boleh email ke azraay17@gmail.com.

(Sejak 2hb September 2010)

Monday, April 18, 2011

Pelancaran Novel Terbaru Sempena Pesta Buku Kuala Lumpur 2011

Assalamualaikum WTH..
Sebagai pemilik kedai buku, saya begitu teruja menunggu kedatangan Pesta Buku Kuala Lumpur, antara buku-buku yang bakal dilancarkan pada pesta buku kali ini ialah: 
1. NOVELIS FAUZIAH ASHARI kembali menulis bersama BUKU PRIMA! Temui beliau di DEWAN TUN DR ISMAIL, PWTC pada 23 April 2011 jam 2.00 hingga 3.00 petang
2. NOVELIS RAMLEE AWANG MURSYID dengan karya terbarunya 'Sutera Bidadari'- lanjutan dari novel cinta sufi
3. Karya terbaru Pak Wisnu (Muhammad Alexander) pengarang karya hebat "Armagedon 2012, Yakjuj Makjuj....
4. Anis Ayuni 
Banin Arumi atau Umi adalah gadis nakal dan lincah. Bapanya, Tuan Akalil menghantar dia ke kampung agar anaknya itu akan berubah tingkah laku kerana kampung mentuanya jauh daripada kota.

Di kampung, Arumi telah bertemu dengan Jad Izzuddin, seorang pemuda yang alim di hadapan keluarga namun am...at nakal di belakang mereka. Suatu hari tanpa diduga, Arumi dan Jad telah bertemu. Pertemuan itu telah menyatukan mereka ke alam perkahwinan.

Namun di hari pernikahan mereka, Arumi mendapat berita yang kedua-dua ibu bapanya menemui ajal dalam satu kemalangan jalan raya. Arumi mula benci pada Jad yang dianggapnya punca semua malapetaka ini berlaku.

Takdir ALLAH, pada hari yang sama, suami yang baru dinikahi ditangkap oleh pihak berkuasa dan disumbat ke dalam penjara. Apakah yang terjadi pada Arumi? Bagaimana pula dengan Jad?
 
 JOM SERBU PESTA BUKU!
.
4.

1 comment:

RIo Saputra said...

jadi kepengen hadir,
InsyaALlah
selamat y, semoga acaranya sukses

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...