Followers

Muqaddimah

“Dari Abi Sahid dari Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam Baginda bersabda : Peniaga yang dapat dipercayai dan beramanah, akan bersama para Nabi, orang-orang yang dapat dipercayai dan orang-orang yang mati syahid” (Riwayat Al-Imam At-Tarmizi).

Izinkan aku Ya Allah untuk berkongsi ilmu keusahawanan tentang perniagaan kedai buku dan alat tulis serta ilmu yang kumiliki ini, Semoga usahaku ini di berkati. Dan semoga diriku dan perniagaan-ku berkembang maju di dalam kami beriman kukuh kepada-MU agar dapat kami menyumbang sesuatu kepada-Mu dan seluruh dunia islam. Amin.

Bagi anda yang berada di kawasan Lembah Kelang dan mahu memberikan projek berkaitan pembekalan buku, alat tulis serta pencetakan kpd saya amat dialu-alukan. SAYA ANTI RASUAH!

Sebarang pertanyaan mengenai operasi kedai buku, jemputan memberi ceramah berkaitan keusahawanan muslim, sumbangan wakaf buku @ al-quran & ETC ke rumah anak yatim islam terpilih di sekitar Rawang (diskaun 10%-30%) DLL boleh email ke azraay17@gmail.com.

(Sejak 2hb September 2010)

Wednesday, April 6, 2011

Kelab Jejaka Tampan - Zyryl Amzari

Assalamualaikum WTH...
Ni yang saya suka, novel remaja pertama yang menyingkap permasalahan pemuda kacak... Mungkin kalian diluar sana sukar untuk mengerti perasaan insan kacak seperti kami ini..  Oleh itu hayatilah karya agung ini. Hehehe...


Harga: RM 20.00 / RM 23.00
ISBN-13: 978-967-5783-72-2
Tarikh Terbit: 15 Apr 2011
Jumlah Muka Surat : 416
Kategori: Remaja, umum, dewasa umum
Penerbit : PTS Litera Sdn Bhd


Kisah ini berkenaan tujuh jejaka pilihan. Kata Suzana, jejaka pilihan adalah jejaka yang berkarisma, berdaya memimpin, berani dan segala yang baik-baik belaka. Jejaka pilihan ditentukan oleh jiwa, bukan oleh rupa.

Bagi Amy pula, senang sahaja – Jejaka pilihan adalah jejaka yang tampan. Jejaka yang tampan adalah Halim dan Encik Kamarul, tiada yang lain lagi.

Lalu Amy menamakan cabaran yang dibawakan oleh Lydia sebagai ‘Cabaran mencari ahli Kelab Jejaka Tampan’. Ahli-ahlinya adalah jejaka terpilih. Keahliannya tidak terbuka kepada sesiapa. Keahliannya melalui jemputan sahaja. Cuma ada satu masalah... jejaka-jejaka terpilih tidak boleh tahu mereka terpilih.

Syyhhh.... jejaka tersebut mungkin anda. Jadi, sekiranya anda ternampak seseorang cuba merakam foto anda, pura-puralah tidak nampak. Malah anda patut melakukan aktiviti anda dengan lebih bersemangat dan lebih gaya.

Yang benar,
Pengintip Bersiri
4.

2 comments:

khaulah al-azwar said...

salam.. buku nie nmpak mcm best aje hehee....

Ustaz Azrai said...

wslam nurul.. yup mmg ditujukan utk jejaka tampan sperti kami.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...