Followers

Muqaddimah

“Dari Abi Sahid dari Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam Baginda bersabda : Peniaga yang dapat dipercayai dan beramanah, akan bersama para Nabi, orang-orang yang dapat dipercayai dan orang-orang yang mati syahid” (Riwayat Al-Imam At-Tarmizi).

Izinkan aku Ya Allah untuk berkongsi ilmu keusahawanan tentang perniagaan kedai buku dan alat tulis serta ilmu yang kumiliki ini, Semoga usahaku ini di berkati. Dan semoga diriku dan perniagaan-ku berkembang maju di dalam kami beriman kukuh kepada-MU agar dapat kami menyumbang sesuatu kepada-Mu dan seluruh dunia islam. Amin.

Bagi anda yang berada di kawasan Lembah Kelang dan mahu memberikan projek berkaitan pembekalan buku, alat tulis serta pencetakan kpd saya amat dialu-alukan. SAYA ANTI RASUAH!

Sebarang pertanyaan mengenai operasi kedai buku, jemputan memberi ceramah berkaitan keusahawanan muslim, sumbangan wakaf buku @ al-quran & ETC ke rumah anak yatim islam terpilih di sekitar Rawang (diskaun 10%-30%) DLL boleh email ke azraay17@gmail.com.

(Sejak 2hb September 2010)

Wednesday, January 11, 2012

Okay - Ku relakan dikau pergi


Indahnya sewaktu kita bersama 
Terasa bagai di syurga 
Engkaulah sinaran cahaya ilhamku 
Penawar kedukaanku


Sehingga kini ku masih terbayang 
Ketika memadu cinta 
Tak daya ku melupakan segalanya 
Kenangan cinta kita


( korus ) 
Setelah ku kehilangan dirimu 
Seluruh hidupku kegelapan 
Tanpa kasih sayang darimu 
Aku tenggelam dan karam di lautan


Cinta suci 
Biarlah ia pergi 
Demi kebahagianmu 
Ku relakan dikau 
Pergi dariku


Oh kasih mengertilah 
Hatiku ini yang terluka 
Nantikan ku di pintu syurga 
Hanya airmata 
Menjadi teman hidupku...




Hehehe... lagu ni xde kena mengena dgn kehidupan saya.. Cuma tetiba je teringat lagu ni sebab  dulu masa di Pesta Buku Segamat, saya hari-hari dihidangkan dengan lagu ni...


Mood: Rindu kat orang kat Utara tu.. ^_^




4.

2 comments:

Farah Pa-a said...

Rai, ko rindu kat dijah erk? wah... skrg dah xder rahsialagi erk? ^_^

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...