Followers

Muqaddimah

“Dari Abi Sahid dari Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam Baginda bersabda : Peniaga yang dapat dipercayai dan beramanah, akan bersama para Nabi, orang-orang yang dapat dipercayai dan orang-orang yang mati syahid” (Riwayat Al-Imam At-Tarmizi).

Izinkan aku Ya Allah untuk berkongsi ilmu keusahawanan tentang perniagaan kedai buku dan alat tulis serta ilmu yang kumiliki ini, Semoga usahaku ini di berkati. Dan semoga diriku dan perniagaan-ku berkembang maju di dalam kami beriman kukuh kepada-MU agar dapat kami menyumbang sesuatu kepada-Mu dan seluruh dunia islam. Amin.

Bagi anda yang berada di kawasan Lembah Kelang dan mahu memberikan projek berkaitan pembekalan buku, alat tulis serta pencetakan kpd saya amat dialu-alukan. SAYA ANTI RASUAH!

Sebarang pertanyaan mengenai operasi kedai buku, jemputan memberi ceramah berkaitan keusahawanan muslim, sumbangan wakaf buku @ al-quran & ETC ke rumah anak yatim islam terpilih di sekitar Rawang (diskaun 10%-30%) DLL boleh email ke azraay17@gmail.com.

(Sejak 2hb September 2010)

Sunday, July 24, 2011

Johan Qariah Suraya Abu Hasan [MALAYSIA]




Johan- 88.33 Hjh Suraya Binti Abu Hassan (Johor) Malaysia utk Majlis Tilawah Al-Quran Peringkat Antarabangsa Kali Ke-53 [Jul 16, 2011 - Jul 23, 2011] di PWTC Kuala Lumpur 
  Hm, tahniah buat orang Taman Kota Jaya, Kota Tinggi, Johor ni... sahabat saya juga.. tetiba saya rasa bangga jadi orang Kota Tinggi..
4.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...