Followers

Muqaddimah

“Dari Abi Sahid dari Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam Baginda bersabda : Peniaga yang dapat dipercayai dan beramanah, akan bersama para Nabi, orang-orang yang dapat dipercayai dan orang-orang yang mati syahid” (Riwayat Al-Imam At-Tarmizi).

Izinkan aku Ya Allah untuk berkongsi ilmu keusahawanan tentang perniagaan kedai buku dan alat tulis serta ilmu yang kumiliki ini, Semoga usahaku ini di berkati. Dan semoga diriku dan perniagaan-ku berkembang maju di dalam kami beriman kukuh kepada-MU agar dapat kami menyumbang sesuatu kepada-Mu dan seluruh dunia islam. Amin.

Bagi anda yang berada di kawasan Lembah Kelang dan mahu memberikan projek berkaitan pembekalan buku, alat tulis serta pencetakan kpd saya amat dialu-alukan. SAYA ANTI RASUAH!

Sebarang pertanyaan mengenai operasi kedai buku, jemputan memberi ceramah berkaitan keusahawanan muslim, sumbangan wakaf buku @ al-quran & ETC ke rumah anak yatim islam terpilih di sekitar Rawang (diskaun 10%-30%) DLL boleh email ke azraay17@gmail.com.

(Sejak 2hb September 2010)

Friday, December 23, 2011

Remaja Harapan ft Mawaddah - Cinta Mencintai (lirik)

Assalamualaikum WTH...



Ya Allah...
Engkau kenalkan bahawa
Engkau adalah tuhan..
Aku bangga Ya Allah..

Ya Allah...
Engkau kenalkan bahawa
Engkau adalah tuhan..
Aku bangga Ya Allah
Engkau adalah tuhanku..

Aku sembah engkau selalu
Tidak jemu-jemu
Jangan masukkan kedalam hatiku
Jemu menyembahmu..

Ya Allah..
Aku redha Engkau adalah tuhanku
Jangan Engkau tukar redhaku selainMu..

Aku harap Engkau juga redha denganku
Redha meredhailah kita berdua hingga bertemu..
Ya Allah aku berlindung dengan Engkau
Aku jadikan Tuhan selainMu
Engkau sudah cukup bagiku sebagai tuhan
Memiliki engkau aku rasa bahagia

Jangan engkau jadikan aku
Memiliki selainMu...
Jangan engkau jadikan aku
Memiliki selainMu...

Tuhan.. Kerana kelemahanku
Aku tidak dapat lagi mencintaimu
Tapi tidak benci
Walaupun begitu
Jangan pula engkau tidak mencintai aku

Aku cuba mencintaiMu tuhan
Tapi belum menjadi kenyataan lagi..

Dengan rahmatmu tuhan
Anugerahkanlah rasa cintaku kepadamu
Dan juga cintaMu kepadaku
Kuharap kita cinta-mencintai

Kita berdua cinta-mencintai
Biarlah kekal abadi
Kita berdua cinta-mencintai
Biarlah kekal abadi

Wahai tuhan..



4.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...