Followers

Muqaddimah

“Dari Abi Sahid dari Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam Baginda bersabda : Peniaga yang dapat dipercayai dan beramanah, akan bersama para Nabi, orang-orang yang dapat dipercayai dan orang-orang yang mati syahid” (Riwayat Al-Imam At-Tarmizi).

Izinkan aku Ya Allah untuk berkongsi ilmu keusahawanan tentang perniagaan kedai buku dan alat tulis serta ilmu yang kumiliki ini, Semoga usahaku ini di berkati. Dan semoga diriku dan perniagaan-ku berkembang maju di dalam kami beriman kukuh kepada-MU agar dapat kami menyumbang sesuatu kepada-Mu dan seluruh dunia islam. Amin.

Bagi anda yang berada di kawasan Lembah Kelang dan mahu memberikan projek berkaitan pembekalan buku, alat tulis serta pencetakan kpd saya amat dialu-alukan. SAYA ANTI RASUAH!

Sebarang pertanyaan mengenai operasi kedai buku, jemputan memberi ceramah berkaitan keusahawanan muslim, sumbangan wakaf buku @ al-quran & ETC ke rumah anak yatim islam terpilih di sekitar Rawang (diskaun 10%-30%) DLL boleh email ke azraay17@gmail.com.

(Sejak 2hb September 2010)

Saturday, February 11, 2012

Rezeki 2012

Assalamualaikum WTH..



Alhamdulillah, bulan pertama tahun 2012 ini perniagaan kami berjalan dengan lancar. Pembukaan cawangan PNN di NSK Rawang dan juga Kiosk kami di Jusco Rawang merancakkan perniagaan kami.

Alhamdulillah juga apabila projek sampingan kami iaitu jualan-jualan di tapak ekspo dan karnival semakin menunjukkan jualan yang memberangsangkan.. begitu juga dengan projek pembekalan alat tulis dan keperluan pejabat.. Alhamdulillah, syukur... 

Terima kasih saya ucapkan kepada semua.. kepada kedua ibu bapa kami yang memahami mendoakan, adik-beradik yang memberikan sokongan, kepada para pelanggan yang menyokong dan kepada pembaca blog ini.. InsyaAllah, kami akan terus berusaha mencapai impian semua.. doakan kejayaan kami di dunia dan akhirat..

Dan teristimewa buat si dia.. maaf, saya terlalu sibuk untuk membahagikan masa.. ^_^


4.

7 comments:

Anonymous said...

saya suka dgn 2 ayat terakhir surah at Taubah tu..selalu amal selepas Subuh n Maghrib. ayat tu buat saya teringat dengan sebuah buku yg pernah saya baca - 'Uswatun Hasanah'

ummu said...

salam ustaz,
tahniah dan selamat maju jaya
gembira saya dgn perkembangan pembukaan cawangan abru ustaz
jom kita semarakkan perniagaaan

Jokeonsalo said...

Assalamualaikum, empunya Blogger.
Jokeonsalo dengan sukacitanya menjemput kamu untuk menyertai "Kempen anti Valentine's Day" bersama jokeojeonsalo.blogspot.com

Diharap agar kamu berkesudian untuk menyertai kempen ini. Berminat?

Mari lihat cara-cara untuk menyertai kempen di http://jokeojeonsalo.blogspot.com/2012/02/kempen-anti-valentines-day.html

TERIMA KASIH :)

Rafa Ainur Soffiya said...

Rai, aku "LIKE" sgt kat ayat terakhir ko tu....

Nadyahoney said...

blog anda direview.tq.:)

http://nadyahoneylist.blogspot.com/2012/06/travelog-usahawan-muslim.html

agen trica jus medan said...

waw amazing

azlan said...

Assalamualaikum Mudah2an perniagaan bertambah maju dan berkembang "Usha tangga kejayaan"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...