Followers

Muqaddimah

“Dari Abi Sahid dari Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam Baginda bersabda : Peniaga yang dapat dipercayai dan beramanah, akan bersama para Nabi, orang-orang yang dapat dipercayai dan orang-orang yang mati syahid” (Riwayat Al-Imam At-Tarmizi).

Izinkan aku Ya Allah untuk berkongsi ilmu keusahawanan tentang perniagaan kedai buku dan alat tulis serta ilmu yang kumiliki ini, Semoga usahaku ini di berkati. Dan semoga diriku dan perniagaan-ku berkembang maju di dalam kami beriman kukuh kepada-MU agar dapat kami menyumbang sesuatu kepada-Mu dan seluruh dunia islam. Amin.

Bagi anda yang berada di kawasan Lembah Kelang dan mahu memberikan projek berkaitan pembekalan buku, alat tulis serta pencetakan kpd saya amat dialu-alukan. SAYA ANTI RASUAH!

Sebarang pertanyaan mengenai operasi kedai buku, jemputan memberi ceramah berkaitan keusahawanan muslim, sumbangan wakaf buku @ al-quran & ETC ke rumah anak yatim islam terpilih di sekitar Rawang (diskaun 10%-30%) DLL boleh email ke azraay17@gmail.com.

(Sejak 2hb September 2010)

Sunday, November 13, 2011

Diari Gadis Bintang oleh Ain Maisarah

Assalamualaikum WTH..

(Diari Gadis Bintang oleh Ain Maisarah)

"Diari Gadis bintang, kisah seorang superhero muslimah yang ayu tetapi kuat. Pak cik Badang pun boleh tergugat dan Superman pun tabik hormat"

 ***********************************************************
Remaja mana di Malaysia ini yang tidak pernah membaca karya Ain Maisarah? Alhamdulillah semalam buat kali pertamanya saya bertentang mata dan bertemu dengan Ain Maisarah. Secara kebetulan Ain Maisarah datang ke Karnival Amal anjuran SRAI Seksyen 19 Shah Alam semalam (13 November 2011). Dan yang paling best, Ain Maisarah membuka booth disebelah booth PNN dan rupanya kenal dengan seorang sahabat bersebelahan booth PNN! Jadi dapatlah saya berbual seketika dengannya, tambahan pula saya memang menjual karya beliau dikarnival itu!

Diari gadis bintang merupakan novel awal remaja terbaru Ain Maisarah, menurut web PTS.com, buku ini akan dilancarkan pada 25hb november ini. Dan pastikan Pustaka Nur Najma akan terus menyokong Ain Maisarah dan novel ini InsyaAllah akan saya order dalam kuantiti yang banyak kerana saya sangat yakin novel karya Ain Maisarah ini boleh dijual dan mempunyai peminat yang tersendiri tanpa mengira peringkat umur.

Ayat dibawah ini saya ambil dari fb Ain Maisarah>>>

"Diari Gadis Bintang. Gadis Perkasa, Ramai Orang Suka.

Novel ini bakal terbit pada 25 November 2011. Kumpulan pertama yang dapat membacanya adalah mereka yang hadir ke Perjumpaan Tahunan Pembaca AinMaisarah.

Di mana? : Banglo Pink AinMaisarah, di Lot 12, Persiaran Titiwangsa, Taman Tasik Titiwangsa. (berdekatan Istana Budaya)

Bila? : 26, 27 dan 28 November 2011. Pintu pagar akan dibuka untuk orang ramai bermula jam 9 pagi hingga 9 malam.

Siapa boleh datang? : Semua orang. Ibubapa, datuk nenek, makcik, jiran tetangga pun boleh.

Aktiviti apa? : Banyak sangat. Ada spa, ada makeover, ada phootoshoot, ada pameran buku, ada AinMaisarah, ada ceramah best, ada perlawanan, ada hadiah, macam-macam ada!"

MARI MILIKI NOVEL INI DAN KESEMUA NOVEL AIN MAISARAH!!

P/s: novel "saya mahu saiz XL" milik saya ada tandatangan Ain Maisarah, korang ada??

(^_^)





4.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...