Followers

Muqaddimah

“Dari Abi Sahid dari Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam Baginda bersabda : Peniaga yang dapat dipercayai dan beramanah, akan bersama para Nabi, orang-orang yang dapat dipercayai dan orang-orang yang mati syahid” (Riwayat Al-Imam At-Tarmizi).

Izinkan aku Ya Allah untuk berkongsi ilmu keusahawanan tentang perniagaan kedai buku dan alat tulis serta ilmu yang kumiliki ini, Semoga usahaku ini di berkati. Dan semoga diriku dan perniagaan-ku berkembang maju di dalam kami beriman kukuh kepada-MU agar dapat kami menyumbang sesuatu kepada-Mu dan seluruh dunia islam. Amin.

Bagi anda yang berada di kawasan Lembah Kelang dan mahu memberikan projek berkaitan pembekalan buku, alat tulis serta pencetakan kpd saya amat dialu-alukan. SAYA ANTI RASUAH!

Sebarang pertanyaan mengenai operasi kedai buku, jemputan memberi ceramah berkaitan keusahawanan muslim, sumbangan wakaf buku @ al-quran & ETC ke rumah anak yatim islam terpilih di sekitar Rawang (diskaun 10%-30%) DLL boleh email ke azraay17@gmail.com.

(Sejak 2hb September 2010)

Tuesday, November 15, 2011

Pembekal dan kontraktor bumiputera muslim bagi produk alat tulis, buku, kelengkapan pejabat, peralatan dan pakaian sukan, cenderamata dan hadiah, mesin-mesin pejabat dan lain-lain lagi

Assalamualaikum WTH...



Alhamdulillah, syukur saya kehadrat Allah SWT kerana dengan limpahan kurnia, rahmat dan   rezeki dari-Nya, Pustaka Nur Najma kini sudah memasuki dunia ke-3 dalam perniagaan ini. Alhamdulillah juga kerana sepanjang tempoh ini kami telah berjaya mengharungi tempoh-tempoh suka dan duka sebagai usahawan muslim.

Kepada mereka yang berminat untuk menjalinkan kerjasama dan mengambil perkhidmatan pembekalan produk alat tulis, buku, kelengkapan pejabat, peralatan dan pakaian sukan, cenderamata dan hadiah, mesin-mesin pejabat dan lain-lain lagi bersama Pustaka Nur Najma. Pihak Pustaka Nur Najma mengalu-alukan kehadiran anda sebagai pelanggan kami. 

Buat mereka yang baru mengenali kami dan mahu mengenali lebih erat, anda bolehlah mengemailkan kepada saya di azraay17@gmail.com / pustaka.nur.najma@gmail.com @ menghubungi talian 603-6093 4977 / No Faks: 603-6093 5977 untuk perbincangan selanjutnya.

Pustaka Nur Najma merupakan syarikat berstatus milik 100% bumiputera muslim yang menjalankan perniagaan asas kedai buku dan alat tulis, selain itu juga PNN juga aktif didalam bidang pembekalan bagi produk alat tulis, buku, kelengkapan pejabat, peralatan dan pakaian sukan, cenderamata dan hadiah, mesin-mesin pejabat dan lain-lain lagi serta turut aktif didalam penjualan ditapak-tapak ekspo dan karnival dikawasan lembah kelang dan semenanjung Malaysia amnya. 

InsyaAllah dengan rahmat dan rezeki dari Allah SWT, kami berhasrat untuk menerajui pasaran usahawan muslim didalam bidang penjualan dan pembekalan bagi produk alat tulis, buku, kelengkapan pejabat, peralatan dan pakaian sukan, cenderamata dan hadiah, mesin-mesin pejabat dan lain-lain lagi terutamanya dikawasan Lembah Kelang.

Moga usaha kami diberkati Allah SWT dan jangan lupa doakan kejayaan Pustaka Nur Najma...
 (^_^)



4.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...